asis 55 Takipçi | 4 Takip

Bir yol hikayesi ;)

2008-02-27 19:51:00

Kar yağıyor rüzgar tipi yüzümüze yüzümüze vuruyor.Sabiha Gökçen havaalanına ilk gelişim.Havaş otobüsleri iptal olmuş,valizleri çeke çeke sağa sola soruyoruz.herkes başka bir şey söylüyor gamsız gamsız.Kız kardeşim belediye otobüsüne doğru bir telaş koşturuyor ben de peşinden. Taksi var niye taksiye binmiyoruz hiç aklımıza gelmiyor.Güneşli bir havadan birden karlı soğuk bir havaya geçişimiz beynimizi uyuşturdu sanırım.Otobüse zar zor biniyoruz,birimiz önden birimiz arkadan.O beni binmedi sanıyor telaşlanıyor hep dışarı bakıyor,ben arkadayım onu görüyorum ama o bana bakmıyor.Tahmin eder diye düşünüyorum öne ilerlemem imkansız ortalık bavul dolu,bir ara arkaya bakıyor beni görüyor yüzünde rahatlama ifadesi sanki bir oh be çekiyor ;) Otobüs ilerliyor Kadıköy de ineceğiz son durak sonra taksiye bineriz ama niye şimdi binmedik ki ;)Pendik civarında kar durdu birden ortalık günlük güneşlik biraz geride kar tipi vardı. İlerliyor otobüs yine kar başladı etraf pek seçilmiyor.Arada öne bakıyorum hala ordalar.Bir yerde otobüs duruyor neresi bilmiyorum bir teyzeee sesi duyuyorum bizimkiler inmiş,apar topar iniyorum.Şimdi şu otobüse bineceğiz diye koşturuyor yine hay allah bana da koşmak düşüyor.Valizler kara çamura bata çıka rezil oldu.Birden eyvah çekiyor kız kardeşim el bagajı indiğimiz otobüste kalmış,şimdi ne yapacağız derken diğer otobüse binmiş oluyoruz.Yine kalabalık ama önde yer bulup oturuyoruz. Telaş devam ediyor çantada önemli şeyler var nasıl ulaşacağız.Telefonla bizim enişteyi arıyoruz (aslında bizi o alacaktı ama araba bozulmuş yolda )çantaya ulaşma işini ona havale ediyoruz.Sonra cevap geliyor tamam bulundu sonra alacağız,bir oh çekiyor kardeşim ;) halimize gülmeye başlıyoruz.Karşımıza oturan orta yaşlı bir bey gülümsüyor devamlı halimize,eh eve gidince hanıma anlatacak bir mevzusu oldu belki ;)) Maceralı yolculuk Taksim de sona eriyor bir taksi çevirip evin yolunu tutuyoruz.Ah Osman araban bozulacak günü buldu,kar yağmak için dört gözle bizi beklemiş sanki ;))... Devamı

Mutlu olmak

2008-02-25 16:56:00

Mutlu olmak için aslında o kadar çok nedenlerimiz varki yeterki bunun farkında olalım,eğer çok ciddi sağlık sorunlarımız yoksa diğer sorunlar bir şekilde hallolur.Her insan gibi hayat yolunda yürürken birçok sorun yaşadım.Zaman zaman isyan ettim haksızlıklara,üzüldüm, ağladım ama hep bu günüme şükrettim.Kendime yetmesini,elimde olanla mutlu olmasını bildim.Hatalarımda oldu,üzdüklerimde ama mutlu ettiklerimde oldu.Özellikle son yıllarda (yaş kemale erince ;) )daha bir özen gösterir oldum çevremdeki insanları mutlu etmek için.Karşılığınıda beni sevdiklerini bana hissettirerek veriyorlar zaten ;)Ben de mutlu olmuş oluyorum böylece mesela bugün çok mutlu eden bir telefon aldım.Sevdiğim bir arkadaşım aradı ona küçük bir hediye hazırlamıştım mutlu olması için amacına ulaşmış ;) Çok mutluydu küçücük şeyler bazen büyük mutluluklar yaratır. Sevdiklerimizi mutlu etmeyi unutmayalım...Bu tatil çok güzel geçti daha sonra paylaşırım bazılarını ;)) Malum hemen işbaşı yaptım ilk günün yorgunluğu var üzerimde,şimdilik müsadenizle Sevgilerimle asis  ... Devamı

Tatil bitti

2008-02-24 21:17:00

Her güzel şeyin bir sonu olurmuş:) Benim tatil bitti ayağımın tozuyla hepinize merhaba geldimmmmmm geldimm geldim ama çok kısa uğradım şimdi bir yerleşeyim ;) uğrayacağım sizlere Evim evim güzel evim tatil güzel ama insan evini özlüyor yaa Bu ne uzun tatil diyen arkadaşlara anacım yıllık izinden tükettik biraz yani o kadar çalışıyoruz izin varsa kullanacaksın ara ara dimi ama ;) Ben şu valizi boşaltayım biraz kendime geleyim görüşürüzzzzz.   asis     Devamı

;))

2008-02-05 23:57:00

Vaya con dios-nah neh nah   Keyifle dinlediğim bir parça :)) Kısa bir ara kendimi tatile çıkarıyorum. Mutlu ve keyifli kalın görüşmek üzere sevgilerimle asis     Devamı

Çay içerken ;))

2008-02-04 12:59:00

Bugün ince ince kar atıştırıyor. Dağlar hariç pek kar görmedik bu yılda... Sabah çayımı içerken e-maillere baktım beni gülümseten bir yazı gelmiş bir dosttan. Siz de gülümsersiniz belki ;))   Bir Dost'tan ... Çay'ı çok sevdiğimi söyleyince, yasli bir teyze anlattı geçenlerde,bak diye basladi söze ... Çayın alt demliği evdeki kaynanadır; devamlı kaynar durur.. Üst demlik evdeki gelindir; alt demlik kaynadikça o olgunlaşır, demlenir... Gelinin kocası ise bardaktir; biraz kaynana doldurur onu biraz da gelin... Çocuklar çayın sekeridir; tat verir... Görümce ise çay kasigiıdır; arada bir gelir ve karistiriır gider... Kaynataya gelince; o da bardak altidir; dökülenleri bir araya toplar... Çay deyip te geçmemek lazim demek ki... bi durmak, dusunmek lazım ..     Sevgiyle ve gülümseyerek kalın.   asis     Devamı